JusT SpoRt

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Toujours Et Dima Sport

والله تندم لو لم تدخل طريقةلكسب الاموال واستثمارها في الانترنت.............

Assassin
    Assassin

والله تندم لو لم تدخل طريقةلكسب الاموال واستثمارها في الانترنت............. Empty والله تندم لو لم تدخل طريقةلكسب الاموال واستثمارها في الانترنت.............

مُساهمة  Assassin الثلاثاء يونيو 15, 2010 7:58 am

27دولار فى اقل من 10 دقايق جرب ومش هتخسر
    وانا جبتلكم الموقع
    http://www.awsurveys.com/HomeMain.cfm?RefID=assassin%20khaled

تدخل على الموقع

وبعد كده على اليمين فوق هتلاقى Create A Free Account اضغط عليها وسجل واكتب البيانات ولازم تكون صحيحه وبعد كده بيديك لنكات مواقع وتكتب عنها رايك وبعدما يوصل حسابك ل75 دولار ممكن تطلب تحويل الفلوس لحسابك وما تخفش ال75 دولار دول تجيبهم فى يومين وانا مجرب واتمنى اكون افادت اى استفسار انا فى الخدمه والله يا جماعة الكلام ده مش كدب وغير اي موضوع والله الشرح بالصور..

والله تندم لو لم تدخل طريقةلكسب الاموال واستثمارها في الانترنت............. 2592

وبعد ذلك نقوم بعمل تسجيل علي الموقع من خلال هذة الطريقة

والله تندم لو لم تدخل طريقةلكسب الاموال واستثمارها في الانترنت............. 2593والله تندم لو لم تدخل طريقةلكسب الاموال واستثمارها في الانترنت............. 2593
    والله تندم لو لم تدخل طريقةلكسب الاموال واستثمارها في الانترنت............. 2594
    والله تندم لو لم تدخل طريقةلكسب الاموال واستثمارها في الانترنت............. 2595
    والله تندم لو لم تدخل طريقةلكسب الاموال واستثمارها في الانترنت............. 2596
    والله تندم لو لم تدخل طريقةلكسب الاموال واستثمارها في الانترنت............. 2597

شرح يساعد شوية دي صور لحسابي وموضح كل حاجة جنب كل اسم

والله تندم لو لم تدخل طريقةلكسب الاموال واستثمارها في الانترنت............. 2598

طبعا اقل مبلغ علشان نقدر نحوله هو 75$ لحد 500 $ هتقولى نحول المبلغ على ايه ؟
    اقولك هتحول المبلغ على موقع paypal يعنى لازم يكون عندك حساب على الموقع ده علشان تقدر تحول المبلغ
    نيجى بقى لطريقة الاشتراك فى موقع paypal وهو مجانى ايضا
    وبتدخلوا علي موقع www.paypal.com

الوقت/التاريخ الآن هو الأحد مايو 19, 2024 6:35 am